00010 copy

مراسم گرامیداشت ۷ مهر ، روز آتش نشانی همراه با رژه لجستیکی برگزار شد

به گزارش نبض خبر به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – مراسم ۷ مهر با حضور مجید عزیزی، مسعود عباس نژاد، مهدی نوری هریس، رضا عاشری از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، بابک رمضانی معاون خدمات شهری و دیگر مدیران شهرداری برگزار شد.

 

در این مراسم مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز هفتم مهر ماه سال ۱۳۵۹ که دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را بمباران کرد و آتش نشانان بی‌محابا به دل آتش زدند و در حال اطفای حریق بودند که بار دیگر پالایشگاه بمباران شد و آتش نشانان به مقام شهادت نائل شدند، اظهار کرد: اولویت ما سلامت جهادگران بی ادعای سازمان آتش نشانی است که در درجه اول برای سلامت و ایمنی آتش نشانان باید البسه مناسب جهت حفاظت از حریق و حادثه و همچنین تجهیزات پیشرفته در نظر گرفته و در اختیارشان قرار دهیم.

 

سرپرست شهرداری رشت در ادامه این مراسم، هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان رشت تبریک گفت و با گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان اذعان داشت: ایثارگری و از خودگذشتگی آتش نشانها بر کسی پوشیده نیست.  ازجان گذشتگی آتش نشانان در زمان حریق و سوانح همانند آن رزمنده ای است که جان خود را در کف دست گذاشته و عازم میادین نبرد میشود.

 

سرپرست شهرداری رشت آتش نشانان را ناجیان جان و مال شهروندان عنوان کرد و خطاب به آتشنشانان گفت: شما عزیزان به رغم همه ی سختی های این شغل شریف به تعهدات خود پایبند هستید.

 

بهارمست با اشاره به آتش سوزی ساختمان پلاسکو افزود: ماموران آتش نشانی در جای جای کشورمان از خود رشادتهای فراوانی را به نمایش گذاشتند. وجود آنان باعث غرور و فخر و مباهات است و گرامیداشت این روز به لحاظ قدردانی از مجاهدتهای آنان است.

 

در این مراسم، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز ضمن قدردانی از آتش نشانان گفت: آتش نشانان با همه ی غیرت و تعصب خود و با توجه به سوگندی که یاد کردند، به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند، بی شک خدمات این عزیزان در لحظات حساس حوادث، هرگز از یاد و خاطره نجات یافتگان آن حادثه زدوده نخواهد شد.

 

شهرام مومنی به پیشرفت این سازمان در سالهای اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: نخستین ایستگاه آتش نشانی در سال ۱۳۰۵ در استادسرای رشت احداث شد و اکنون با تلاش های مدیریت شهری و مسئولین استانی آتش نشانی ۱۴ ایستگاه فعال دارد که ۲ ایستگاه جدید نیز در مسکن مهر و بلوار خرمشهر در حال احداث می باشد.

 

در خاتمه مراسم، ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی با انجام رژه و مانور لجستیکی، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز در مقابل مدیریت شهری در سطح شهر به نمایش گذاشتند.

مراسم گرامیداشت ۷مهر  روز آتش نشانی
مراسم گرامیداشت ۷مهر روز آتش نشانی مراسم گرامیداشت ۷مهر روز آتش نشانی
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *