00010 copy

مردان بدون ترس از همسران کرونایی خود پرستاری می کنند، زنان می ترسند

 به گزارش نبض خبر کولیوند یکی از اعضای کادر درمانی بیمارستانی در این مورد گفت: فرقی نمی کند که چه کسی از بیماران مبتلا به کرونا نگهداری کند اما اگر خانواده از بیماران مراقبت کنند از لحاظ روحی بسیار موثرتر است.  مادرانی که از فرزندان مبتلا به کرونای خود مراقبت کرده اند با مشکل روبرو نشده اند. کافی است دستورالعمل های بهداشت فردی و مراقبت از بیماران کرونا رعایت شود. این دستورالعمل ها حین تشخیص و ترخیص از بیمارستان به بیماران و اطرافیان او آموزش داده می شود.

وی افزود: با ارتقا آگاهی ها و کمتر شدن شدت بیماری، ترس مردم از کرونا کمتر شده است . در اسفندماه وحشتی در جامعه ایجاد شده بود که خانواده ها برای نگهداری از بیماران کرونایی ترس داشتند.

کولیوند در پاسخ به این سوال که آیا مردان بیشتر از زنان نگهداری کردند یا بالعکس؟ گفت: آقایانی داشتیم که حمایت کردند و بعد از ترخیص نیز نگران همسران خود بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مردی بوده که برای نگهداری از همسر خود هراس داشته باشد؟ تاکید کرد: آقا نه ولی خانم هایی بودند که برای مراقبت از همسرانشان خیلی ترسیدند.مردان پرستاران نترس تر و مهربانتری برای همسران کرونا گرفته خود بودند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *