00010 copy

مردم تبلیغات مسموم دشمنان در فضای مجازی را باور ندارند‌

به گزارش نبض خبر حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری صبح امروز در مراسم جشن ستادی دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت اظهار داشت: ایران اسلامی با توجه به شرایطی که در جغرافیای منطقه دارد، همواه مورد طمع دشمنان اسلام قرار گرفته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قهرمانان بسیاری برای دفاع از این نظام، افتخارآفرینی کرده و بیگانگان را از خاک ایران بیرون کردند افزود: مردم باید در راستای مطالعه سرنوشت گذشتگان کوشا باشند زیرا ممکن است برخی از محتواهای شنیدنی‌، مستند نباشند.

یاری گفت: انقلاب اسلامی ایران یک موفقیت بزرگ در تاریخ ملت‌ها بوده که با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و این موفقیت برای مردم به دست آمد و اگر مردم به تاریخ انقلاب‌ها در جهان نگاه کنند، متوجه می‌شوند که هیچ انقلابی مانند انقلاب ایران و به عظمت انقلاب ایران وجود ندارد.

وی به برخی موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: گاهی موضوعات و شایعاتی در رابطه با انقلاب اسلامی ایران در فضای مجازی پخش می‌شود که برخی افراد زودباور سریع این قضایا و محتوا را می‌پذیرند و می‌گویند که ما مردمی شکست‌خورده هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر ملت ایران ملتی شکست‌ خورده بود، دشمن با تمام امکانات، تجهیزات، تبلیغات مسموم، ترور افراد مهم و با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در راستای کاهش اقتدار این نظام گام برنمی‌داشت.

یاری با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند که مردم ایران نتوانند 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند خاطرنشان کرد: ما امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تمام دشمنان این نظام، جهت سرشکستگی آنان تسلیت می‌گوییم.

وی به اقتدار نظام و اراده قوی امام راحل در راستای پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: امام راحل به محض اینکه در تاریخ 12 بهمن بعد از سال‌ها دوری از وطن، خانواده و مردم به ایران بازگشتند، رو به مردم فرمودند که من برای خدمت به ملت آمدم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام نمی‌خواستند شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای ما در عرصه‌های مختلف باشند گفت: امروز ما با همت، اراده و تلاش اساتید دانشگاه‌ها و دیگر اقشار جامعه در سراسر دنیا حرف برای بازگو کردن داریم.

یاری با اشاره به اینکه همه باید در راستای اهداف انقلاب، تلاش و همت خود را مضاعف کنند ابراز داشت: امروز در بسیاری از مناطقی که بیش از 20 خانوار در آنجا ساکن هستند از خانه بهداشت، مدرسه، گازرسانی و دیگر مزایا برخوردار شدند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *