00010 copy

مرگ معمایی منیژه که همخانه پسر تهرانی بود

به گزارش نبض خبر ساعت یک بامداد سه شنبه 20 آبان ماه امسال مرد جوانی سراسیمه با پلیس تماس گرفت و به ماموران کلانتری 132 نبرد اطلاع داد که زن جوانی در خانه اش به کام مرگ فرو رفته است. مرگ معمایی

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل رفته و در بررسی داخل خانه مشاهده کردند که زن جوان از ناحیه دست و پا دچار کبودی شده و به کام مرگ فرو رفته است.

مرگ معمایی زن تهرانی

در ادامه بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در جریان مرگ مرموز زن 39 ساله قرار گرفت و دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست مرد جوان را هدف تحقیق قرار دادند و یاسر 39 ساله به ماموران گفت: نزدیک به 4 سال قبل با منیژه آشنا شدم و در حالیکه خانواده هایمان از دوستی ما اطلاع داشتند منیژه همخانه من شد و در این سالها هیچ مشکلی با هم نداشتیم.

وی افزود: یک تولیدی داشتم اما با توجه به شیوع کرونا یروس، کار را تعطیل کردم و در خانه بودم و منیژه نیز حالش خوب بود و همه چیز عادی بود تا اینکه یک ساعت قبل منیژه عنوان کرد که حالش خوب نیست و دست هایش سرد شده که او را پاشوئه کردم که منیژه گفت تشنه اش است که از خانه خارج شد تا برایش آبمیوه بخرم اما وقتی به خانه بازگشتم دیدم او دیگر نفس نمی کشد که ماجرا را به پلیس گزارش کردم.

زن تهرانی همخانه پسر جوان

کارآگاهان در ادامه به سراغ خانواده منیژه رفته و آنها نیز اعلام کردند که دخترشان و یاسر همخانه بودند و در این مدت هیچ اختلافی نداشتند و از یاسر هیچ شکایتی نداریم اما می خواهیم علت مرگ دخترمان بررسی شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا با بررسی های دقیق علت مرگ وی مشخص شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

مرگ معمایی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *