00010 copy

مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است

استانداری گیلان مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب نشست ویژه بانوان شاغل در استانداری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان و با حضور حجت الاسلام حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در این نشست کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تبریک اعیاد دهه کرامت، به نقش زنان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است.

وی با بیان اینکه مطالعات انجام شده در مباحث کلان نشان داده که اعتماد به زنان و اعطای مسئولیت به آنان نتایج بهتری را به دنبال دارد، تصریح کرد: رعایت قانون و سلامت اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی از دیگر دستاوردها در حوزه مدیریت بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم ارائه پیشنهاد و انتقاد از سوی کارمندان در جهت افزایش بهره وری در محیط کار خاطرنشان کرد: در صورت امکان انتقادات و انعکاس کاستی ها همراه با ارائه راهکارهای عملی باشد.

مهارت افزایی، افزایش بهره وری، ارتقاء سطح رفاهی و توجه به سلامت روانی کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حجازی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به بیان فضایل رفتاری امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پرداخت.

وی انتصاب بانوان در جایگاه مدیریتی گیلان را جهشی مثبت در حوزه سیاست خواند و افزود: توجه به توانمندی بانوان و بهره گیری از توان مدیریتی آنان با روند مطلوبی را در گیلان دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان خاطرنشان کرد: بانوانی که در سطوح مدیریتی قرار دارند الگوی رفتاری دیگر بانوان جامعه محسوب می شوند که در کنار رعایت عفاف و حجاب، نقش موثری در روند توسعه کشور ایفا می کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *