00010 copy

مسابقات فوتسال جام دهه فجر گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)

نبض خبر ؛ مسابقات فوتسال جام دهه فجر گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)، از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با حضور تیم های منتخب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ( تاکسیرانان، اتوبوسرانان و مینی بوسرانان) و تیم منتخب پرسنل سازمان، در سالن ورزشی شهید سردار سلیمانی، از ۲۲ بهمن تا ۷ اسفند ماه سالجاری روز میلاد حضرت علی (ع) برگزار گردید . مسابقات فوتسال جام دهه فجر 

در این مسابقات که با حضور ۹ تیم منتخب برگزار گردید تیم منتخب تاکسیرانان به مقام نخست و سوم و تیم منتخب پرسنل سازمان مقام دوم دست یافتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور محسن عاقل منش، رضا رسولی، محمد حسن علیپور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرهنگ داعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری رشت و ریاست، معاونین و مدیران سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، با اهدا جوایز، مدال و کاپ قهرمانی ورزشی برگزار شد.  مسابقات فوتسال جام دهه فجر

در این مراسم محمد محبتی ریاست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه حاضرین و ورزشکاران، با ذکر صلواتی یاد و خاطره عزیز از دست رفته سعید زمان نژاد، قهرمان ورزشی شهرداری رشت را گرامی داشت و برای خانواده اش از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق نمود .

محبتی در ادامه گفت: هدف از برقراری چنین مسابقاتی ایجاد وحدت، وفاق و همدلی بیشتر میان خانواده بزرگ حمل و نقل شهری است که تمامی تلاش خود را بکار خواهیم بست که همراه و همگام با رانندگان عزیز ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه نماییم.

همچنین محمد حسن عاقل منش نیز ضمن آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران و تیم های حاضر در مسابقات از برگزاری چنین مسابقاتی استقبال نمود و افزود: از آنجاییکه ورزش ضامن سلامتی روح و جسم هر فرد است و لازمه هر امری تکیه بر صحت و سلامتی افراد است، امیدوارم که برگزاری چنین مسابقاتی تداوم یابد.

سرهنگ داعی نیز از برپایی مسابقات ورزشی در مجموعه ادارات و ارگان های مختلف ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: امیدوارم روند چنین برنامه هایی در بین همه ادارات و ارگان های مختلف ادامه یابد تا ضامن نشاط و سلامتی جامعه گردد.

 

مسابقات فوتسال جام دهه فجر

 

مسابقات فوتسال جام دهه فجر

 

مسابقات فوتسال جام دهه فجر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *