00010 copy

مشارکت مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی ضروری است

به گزارش نبض خبر  ؛ دکتر آبتین حیدرزاده – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهداف طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی، در خصوص چگونگی روند اجرای طرح، بررسی آمارهای روزانه، گزارش پیشرفت برنامه با تاکید بر نظارت و پایش طرح  و نقش مدیران شبکه در ارتقاء و پیشبرد اهداف این برنامه ، مطالب مبسوطی را بیان کرد. مشارکت مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره  به اجرای طرح در سه فاز مراقبت، پیشگیری و حمایت ،  نیاز به مشارکت بالای شهروندان در این طرح را مورد تاکید قرار داد  و بیان داشت: : اجرای مطلوب این طرح ، فقط با همراهی و مشارکت مردم امکان پذیر است. وی افزود: استفاده  از فضای مجازی و تبلیغات محیطی در ورودی و داخل شهر ها و محلات،  موجب افزایش چشمگیر مشارکت مردم در اجرای این طرح خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح بصورت خانه به خانه در راستای شناسایی بیماران کرونایی توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همکاری داوطلبین بسیج سلامت و هلال احمر  با داشتن کارت شناسایی مشخص و لباس متحدالشکل با مراجعه به درب منازل و همچنین قرنطینه افراد انجام می شود.

در ادامه این وبینار، تهیه و تامین مواردی از قبیل تجهیزات حفاظت فردی، تب سنج، نحوه تکمیل فرم های غربالگری، نحوه اطلاع رسانی و مشارکت مردم در این طرح، توزیع و تکمیل صحیح فرمها، نحوه فعالیت، تعامل  و ارائه آموزش های لازم به داوطلبین بسیج سلامت، نحوه ارائه گزارش روند کار بصورت روزانه و … و نیاز شهرستان ها مورد ارزیابی قرار  گرفت  و تاکید گردید در اسرع وقت نسبت به رفع کمبود های اقلام لازم صورت پذیرد.

گفتنی  است: در ششمین وبینار گزارش صبحگاهی هماهنگی و بررسی روند اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی،  رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گیلان، جمعی ازفرماندهان سپاه نواحی گیلان و روسای بسیج جامعه پزشکی گیلان، معاونین، مدیران و کارشناسان مسئول مرتبط با برنامه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.

مشارکت مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *