00010 copy

مشترکان مشخصات سجلی خود را تکمیل کنند تا دچار مشکل نشوند

در پی انتشار گزارش مخاطبین پایگاه خبری نبض خبر، فرزاد توکلی نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر ارشد استان پاسخ داد :

عدم تکمیل مشخصات سجلی دلیل قطعی برخی از خطوط تلفن ثابت

علت نارضایتی مشترکین از سامانه 117 را پیگیری خواهم کرد

مشترکین تلفن ثابت حتما نسبت به تکمیل مشخصات سجلی خود از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا سيستم جامع خدمات مخابرات اقدام نمایند :
http://fixcrm.tci.ir/FillSubscriberInfo.aspx

فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان ضمن پیگیری موضوع به بیان توضیح پرداخت :
همانطور که مستحضرید به منظور ساماندهی سیم کارتهای بی نام و نشان فراخوانی انجام شد تا مشترکین کد ملی خود را از طریقی ( دفاتر پیشخوان و …) ثبت کنند. در فاز دوم فراخوان تلفن ثابت انجام شد و بصورت تلفن گویا ( تماس با مشترکین) از مشترک خواسته شد که نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند.
همانطور که این مشترک اذعان داشتند از این خط صرفا برای adsl استفاده می کردند و احتمالا گوشی بر روی این خط نصب نبوده و در نتیجه پیغام اطلاع رسانی را دریافت نکردند پس از پایان مهلت مقرر برای تکمیل مشخصات، خط ایشان بطور موقت قطع گردید.
مواردی که توضیح دادم به هیچ عنوان توجیه ضعف در پاسخگویی به مشترک نیست و حتما از مدیر محترم مخابرات منطقه خواسته میشود بررسی دقیقی در این خصوص داشته باشند تا علاوه بر رفع مشکل این مشترک ، درصورتی که نقصی در سامانه 117 وجود دارد مرتفع گردد.
در پایان به عنوان نماینده وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر ارشد استان از مشترک عزیز بدلیل مشکل بوجود امده عذرخواهی کرده و از شما برای این اطلاع رسانی کمال تشکر را دارم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *