00010 copy

مصرف بهینه برق وگاز، در روزهای سرد و یخبندان فعلی بسیار ضروری است

نبض خبر مصرف بهینه برق وگاز

بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در شرایط یخبندانی که روزهای آتی با آن مواجه ایم، مدیریت مصرف برق و گاز کمک شایانی به امر خدمات رسانی در حوزه حامل های انرژی خواهد کرد.
داراب زاده گفت: با اعلام پیش بینی هواشناسی مبنی بر وجود یخبندان در روزهای آتی، به منظور بهره مندی تمامی هموطنان از انواع انرژی، انتظار می رود مشترکین عزیز و محترم در استفاده بهینه از حامل های انرژی، هوشمندانه عمل کنند تا مشکلی در خدمات دهی به هموطنان گرامی ایجاد نشود.
وی افزود: در بارش برف که از شب گذشته در استان آغاز و در برخی نقاط استان از شدت بیشتری نیز برخوردار بود با تلاش کارکنان شرکت، گروه های عملیاتی و اجرایی و پیمانکاران پست ها و خطوط ، هیچگونه مشکلی برای مشترکین محترم ایجاد نکرد.
داراب زاده افزود: در برخی از نواحی کوچصفهان ، آستانه و لاهیجان به دلیل ریزش یکباره برف از روی هادی ها و در هم تنیدگی آنها در مناطق بادخیز چند مورد قطعی کوتاه مدت به وجود آمد که با حضور به موقع عوامل اجرایی در سریع ترین زمان ممکن مشکل برطرف شد .
داراب زاده گفت:همچنین پست میرزا کوچک در شهرک صنعتی رشت یک مرحله بی برق شد که در کمتر از 15 دقیقه مجدداً برق دار شد و در حال حاضر هیچ مشکلی در بخش فوق توزیع و انتقال نداریم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: علی رغم قطع بارش برف، اکیپ های عملیاتی به صورت شبانه روزی اوضاع را پایش می کنند و پای کار هستند تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را برطرف کرده تا مشکلی برای هم استانی های شریف و فهیم ایجاد نشود. مصرف بهینه برق وگاز

مصرف بهینه برق وگاز

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *