00010 copy

معاون خدمات شهری: با تمام توان به استقبال از بهار می رویم/ فراخوان ارائه طرح و ایده های مرتبط با عید نوروز توسط شهروندان

به گزارش نبض خبر در این جلسه علی مقصودی با بر شمردن برنامه های شهرداری جهت استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی اظهار داشت: هر سال قبل از شروع سال نو شهرداری رشت با اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه ریزی های اجرایی اقدامات ویژه ای در راستای جلب رضایت شهروندان و گردشگران و همچنین زیباتر شدن شهر انجام می دهد.

وی بر بکارگیری از همه امکانات و نیروهای موجود در مناطق جهت آماده سازی شهر قبل از شروع سال جدید تاکید و تصریح کرد: هر سال شهر رشت شاهد حضور گردشگر و مسافر از اقصی نقاط کشور می باشد که می بایست با بکارگیری و برنامه ریزی های لازم و همچنین زیباتر کردن چهره شهر ایام شادی را برای این عزیزان فراهم نمایم.

معاون خدمات شهری از برگزاری فراخوان ارائه طرح و ایده های مرتبط با عید نوروز و مسافران توسط شهروندان خبر داد و گفت: در این فراخوان از طراحان، هنرمندان و متخصصان دعوت بعمل می آید تا کلیه آثار خود را به سازمان سیما و منظر شهرداری واقع در میدان فرهنگ، خیابان پرستار ارائه دهند.

وی همچنین پاکسازی محلات، رودخانه ها، تالاب عینک، خیابان های ورودی- خروجی شهر از زباله و نخاله را، جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: هرچند پاکسازی شهر هر روز و به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد ولی تاکید بر پاکسازی ویژه از هرگونه آلودگی اعم از حذف زواید بصری، نظافت سرویس بهداشتی های عمومی مربوط به مساجد و شوارع عام و پارکها می باشد.

مقصودی رنگ آمیزی جداول و پایه های تابلوهای روشنایی و نامگذاری معابر، ترمیم جداول شکسته در رفیوژ میانی- حاشیه خیابان ها و پارک ها، ترمیم و تعویض علائم معیوب ترافیکی و تابلوهای راهنمایی هدایت مسیر مسافران، ترمیم و افزایش نقاشی های دیوار شهری، تعمیر و رنگ آمیزی لوازم ورزشی، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر را از دیگر اقدامات مهم این جلسه عنوان و اظهار کرد: همواره تاکید بر ارائه خدمات بهتر و در شان شهروندان و مسافران می باشد چرا که یقیناً رشت لایق بهترین ها هست.

وی ساخت و نصب المان های نوروزی و بومی در سطح مناطق پنچ گانه را از دیگر اقدامات مهم این حوزه دانست و اظهار کرد: ساخت و نصب المان‌های مرتبط با تداعی کردن جنبه‌ های مختلف شهر از جمله بعد هویت فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری گفت: در حوزه اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران نیز بروشورهای حاوی اطلاعات گردشگری شهر رشت چاپ و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

در پایان وی خواستار همکاری بیشتر معاونین خدمات شهری شد و اظهار داشت: تا پایان سال جلسات متعدد دیگری در این خصوص برگزار خواهد شد تا بی هیچ دغدغه ای به استقبال از نوروز برویم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *