00010 copy

معاون علوم پزشکی گیلان: آماده همکاری جهت برگزاری کنکور براساس پروتکل‌های بهداشتی هستیم فرهنگی

نبض خبر : آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی جهت برگزاری کنکور سراسری خبر داد و اظهار داشت: علوم پزشکی گیلان با آمادگی کامل جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور سراسری آمادگی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های قرمز گیلان با جدیت بیشتری اعمال می‌شود بیان کرد: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در رشت، لنگرود، تالش، رودسر، لاهیجان و آستارا که در وضعیت قرمز کرونایی هستند شدیدتر است.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری در گیلان نیز در جمع خبرنگاران از برگزاری کنکور سراسری در ۱۱ شهرستان این استان خبر داد و عنوان کرد: کنکور سراسری امسال با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با شرکت حدود ۳۷ هزار داوطلب برگزار می‌شود.
ارسلان دمیرچی با تاکید بر اینکه طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: آزمون کنکور سراسری قرار است از نهم مرداد تا نخستین روز شهریورماه برگزار شود و تمام نکات ایمنی و بهداشتی برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون رعایت شده است.

وی با اشاره به اینکه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا آزمون کنکور امسال در فضایی بزرگ و با ارتفاع ۶ متری برگزار می‌شود تصریح کرد: به داوطلبان و خانواده‌هایشان اطمینان می‌دهیم که تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی دانشجویان رعایت شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری در گیلان ابراز داشت: به داوطلبان توصیه می‌کنیم که اخبار و اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری کنکور سراسری را تنها از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات توجه نکنند زیرا ضدعفونی کردن حوزه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت تمام رعایت می‌شود.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *