00010 copy

معرفی رئیس جدید سازمان بسیج ورزشکاران گیلان

در حکمی از سوی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و در مراسمی با حضور سرهنگ عاشوری جانشین سپاه قدس گیلان  در امور اقشار،  مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و جمعی از مسئولین ورزشی استان سرهنگ پاسدار حجت خرم بعنوان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان منصوب و معرفی شد.

همچنین در لوحی از تلاشها و زحمات سرهنگ پاسدار  حجت نافعی در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت : با هوشیاری مسئولان نظام و خون شهدا ، دشمن در عرصه های خارجی و بین المللی نتوانسته به اهداف خود برسد و در تلاش است در عرصه های داخلی با جنگ نرم و از طریق تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی ضربه خود را وارد کند که در این راه اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سپاه که مأموریت مشترکی در جهت هدایت درست جوانان دارند ، می توانند با تهدیدات دشمن مقابله کنند.

وی یکی از مأموریتهای اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حضور در صحنه های اجتماعی دانست و گفت : طرح ها و برنامه های بزرگی تدوین شده است و در حوزه های زیرساختی ، سلامت ، بهداشت و فرهنگی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز با تشکر از تلاشهای  سرهنگ نافعی در مدت فعالیتش گفت : باید در هر پست و مقامی که هستیم تکلیفمان را به خوبی انجام دهیم .

مریم بخشی افزود : گستره چتر حمایتی نهاد مردمی سپاه به اندازه کل جغرافیای ایران است که موجب آرامش و امنیت در جامعه شده است .

وی در ادامه از ریاست جدید سازمان بسیج ورزشکاران گیلان خواست برنامه ها و طرحهای جدید در راستای اثرگذاری بیشتر در حوزه فرهنگی داشته باشند و اداره کل ورزش و جوانان نیز هرگونه همکاری را همچون گذشته خواهد داشت .

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *