به مناسبت هفته درختکاری صورت گرفت؛ کاشت نهال در پارک های ابریشم و بهاران رشت

10210210215

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت و سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی مراسم کاشت نهال توسط جمعی از دانش آموزان مدارس رشت در پارک های ابریشم و بهاران برگزار شد.

10210210217

این مراسم با حضور فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت، سجاد محجوب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری رشت، جمعی از مدیران شهری و اعضای مجموعه نظام مهندسی گیلان همراه بود.

10210210219

کاشت نهال، اجرای نمایش و اجرای سرود توسط دانش آموزان از دیگر محورهای این مراسم بود.

10210210221
10210210224
10210210220
10210210223
10210210216
10210210225
10210210218
10210210222

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *