00010 copy

صحبت های منوچهر جمالی سوسفی در خصوص استخدام های بی ضابطه و غیرقانونی در بدنه دولتی

منوچهر جمالی سوسفی در خصوص استخدام های بی ضابطه و غیرقانونی در بدنه دولتی

منوچهر جمالی سوسفی در خصوص استخدام های بی ضابطه و غیرقانونی در بدنه دولتی اظهار داشت بیان کرد: در استان گیلان جوانان تحصیل کرده بسیاری هستند که بدنبال یک فضای شغلی مناسب هستند و این درست نیست که یک سری افراد از یک مسیری دیگر به صورت غیرقانونی و با ارتباطاتی که دارند بکار گرفته شوند.
وی افزود: اشتغال فرد نقش بارزی در اقتصاد خانوار و فرد دارد و قطعا این روند باعث سرخوردگی، نگرانی و ناراحتی متقاضیان جوان کار می شود.
نماینده مردم رودبار با بیان اینکه در مجلس هم در مورد استخدام های بی ضابطه صحبت هایی شده و بنده مخالفت کردم، گفت: اگراز طریق رابطه و رانت استخدامی صورت گیرد این روند قانونی نیست و حق جوانانی که در انتظار اشتغالی پایدار برای خود هستند ضایع خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه با روند بی ضابطه استخدام در دولت مخالفم گفت: اگر نیازی برای نیرو وجود دارد باید از طریق فرایندهای قانونی این نیازها رفع شود.
در کشور ما این پتانسیل وجود دارد که بتوانیم جوانان زیادی را مشغول به کار کنیم. مسئولین استان باید دست در دست هم بگذاریم تا همه جوانان از یک امتیاز برابر برای اشتغال برخوردار باشند و اگر قرار بر این باشد اولویتی مد نظر قرار گیرد این اولویت باید برای افراد بومی و یا افرادی باشد که قانون مشخص کرده است.

منوچهر جمالی سوسفی در پایان با تاکید بر برخورد با مدیران متخلف گفت: در سال های اخیر با مدیران و روسای متخلف سازمان ها به صورت جدی برخورد شده است که امیدوارم انقدر فضای شغلی ایجاد شود که دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *