مهندس ناصر عطایی مدیر منطقه یک رشت، طی پیامی از تمامی اقشار مردم جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ روز دوشنبه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

ataii1020

مهندس ناصر عطایی مدیر منطقه یک رشت، طی پیامی از تمامی اقشار مردم جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ روز دوشنبه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
“بسمه تعالی
۲۲بهمن یادآور دلاوری‌های مردمانی است که در پرتو عنایات حضرت حق و انسجام ملی تحت لوای رهبری خردمند و فرزندی از سلاله سادات ، باهدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری مساوات ، آزادی و استقلال ، از جان و مال خویش گذشتند
به عنوان خادم کوچک مردم فهیم، فرهیخته، انقلابی و ولایت مدار منطقه یک رشت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از همه همشهریان عزیز دعوت میکنم با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری از دفتر انقلاب اسلامی را ورق بزنند و تجدید بیعتی دیگربا رهبر انقلاب داشته باشند.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *