00010 copy

میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در گیلان بالاتر از سرانه کشوری است

نبض خبر :  مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان گفت : از ابتدای سال جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در زمان مقرر در شهرستانها برگزار شد و 17 جلسه تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان عنوان کرد : با توجه به موقعیت زمانی و شرایط شیوع کرونا 2 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان برگزار شد که باید 6 جلسه استانی این ستاد در سال برگزار گردد.

بخشی با اشاره به مصوبات خوب جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها افزود : با توجه به منظم بودن جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها مصوبات  خوبی صورت پذیرفته که به مرحله اجرایی نیز می رسد .

وی با بیان اینکه باید از سمن های مردم نهاد فعال و فرمانداران شهرستانها در این خصوص قدردانی شود گفت : از سمن های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان و فرماندارن شهرستانها که ریاست جلسات ستاد ساماندهی را در شهرستانها به عهده داشته اند در جلسات ستاد استانی دعوت گردد و از آنها قدردانی و تجلیل شود چون فعالیت این عزیزان موجب انگیزه و تلاش سایر سمن ها و ستادهای شهرستانی خواهد شد .

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *