00010 copy

تولید محتوای غنی و استفاده مطلوب از فضای مجازی برای نشر آثار دفاع مقدس

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار سردار ناظر معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نقش جامعه ایثارگری و ضرورت ادای دین نسبت به مجاهدت‌های آنان اشاره و اظهار کرد: گیلان سابقه درخشانی در نقش آفرینی‌های دینی و سیاسی بویژه در دوره معاصر دارد.

وی با اشاره به نقش گیلانیان در مبارزه علیه رژیم طاغوت و تقدیم یک طلبه به عنوان نخستین شهید انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان گیلانی در عملیات های مختلف به صورت سرافرازانه ، نقش بی‌بدیلی داشته اند.

نماینده عالی دولت در استان به تقدیم هشت هزار شهید از گیلان در دوران دفاع مقدس، مقابله با گروه های تروریستی، دفاع از حرم و مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید در دنیای امروز کارهای نرم افزاری بیشتری با بهره‌گیری از فضای مجازی صورت گیرد.

وی تکمیل موزه دفاع مقدس گیلان را یک اقدام مهم دانست و افزود: همدلی و همت خوبی در استان با حمایت‌های ملی برای به ثمر نشستن این مرکز فرهنگی اثرگذار وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار به همت بلند استاندار گیلان و پیگیری های موثر او در احداث پارک موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در یک سال و نیم گذشته با جذب منابع و حمایت‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت مطلوبی هستیم.

سردار محمد ناظر ابراز امیدواری کرد که فاز نخست این مجموعه در هفته دفاع مقدس امسال آماده بهره‌برداری شود و گفت: با کمک دولت از سال ۹۶ تا ۹۹ بسیاری از موزه‌های استانی افتتاح شده است. نشر آثار دفاع مقدس

 

نشر آثار دفاع مقدس

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *