00010 copy

نشست صمیمانه دکتر محمد صادق حسنی جوریابی با مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان گیلان

دکتر محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با محمد حسین احمدی مدیر بانک قرض الحسنه رسالت در استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار ما دکتر حسنی در این دیدار ضمن تمجید از خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: با جا افتادن فرهنگ قرض الحسنه در بین اقشار مختلف جامعه می توان کمک بزرگی به مردم کرد.
وی تلاش بانک در این زمینه را ستود و گفت: در حالیکه اغلب بانک‌ها عنوان تجاری داشته و باعث مغفول ماندن فرهنگ قرض الحسنه شدند، این اقدام بانک رسالت حرکتی قابل توجه است.
محمد حسین احمدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان گیلان نیز ضمن تشکر از حضور دکتر حسنی نماینده رشت در بانک قرض الحسنه رسالت استان، به تعرفه خدمات بانکی پرداخت و گفت: بانک قرض الحسنه رسالت جزو معدود بانک‌هایی است که تلاش دارد خدمات بانکی خود را در بستر اینترنت ارائه دهد تا از حضور مردم در شعبات بکاهد.
وی تسهیلات بانک قرض‌الحسنه رسالت را تنها با کارمزد ۲ درصد اعلام کرد و گفت: سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می توانند با تشکیل کانون‌های در محل کار خود از خدمات بانکی توسط بانکدار ما در محل کار خود بهره ببرند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *