00010 copy

نمایشگاه تخصصی “خانه مدرن” در رشت برپا شد

به گزارش نبض خبر آیت کاظم‌زاده هریس اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام خرید‌های نوروزی شب عید و برای سهولت بیشتر مردم و شهروندان نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی با حضور شرکت‌های معتبر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برپا شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را بیش از 120 غرفه اعلام کرد و ابراز داشت:‌ این نمایشگاه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برپا می‌شود و واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور نیز در آن حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه در نمایشگاه خانه مدرن حضور شرکت‌ها و نمایندگی‌های فعال گیلان در حوزه لوازم خانگی و مبلمان بسیار چشمگیر است خاطرنشان کرد:‌ از مجموع 120 غرفه یاد شده نمایشگاه حدود 60 غرفه به شرکت‌های گیلانی جهت معرفی کالاهای تولیدی اختصاص پیدا کرده است.

کاظم‌زاده هریس از شرکت واحدهای تولیدی و بازرگانی استان‌های گیلان، تهران، مشهد و قزوین در این دوره از نمایشگاه خانه مدرن خبر داد و افزود: امیدواریم این دوره از نمایشگاه نیز همانند سنوات گذشته با استقبال خوبی از سوی شهروندان گیلانی مواجه شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در مورد نوع کالاهایی که در این دوره از سری نمایشگاه‌های خانه مدرن و دکوراسیون داخلی عرضه می‌شوند نیز بیان داشت:‌ انواع مبلمان، فرش،‌ صنایع چوب،‌ لوازم خانگی،‌ لوستر و کالای خواب از جمله این محصولات عرضه شده هستند.

وی هدف برگزاری این نمایشگاه را شناسایی نیازهای جامعه، اشتغال، تبادل اطلاعات و افزایش کمیت و کیفیت کالا برشمرد و گفت: ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان کشور، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات و افزایش قدرت خرید و قدرت انتخاب مردم از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی از تاریخ 29 بهمن تا 3 اسفند در رشت برپا می‌شود تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند روزانه از ساعت 16 الی 22 در ایام مذکور از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *