00010 copy

نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی در رشت برپا شد

به گزارش نبض خبر نمایشگاه دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی ادارات تابعه، صبح امروز با حضور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان گیلان و رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان و دیگر فرهنگیان در آموزشکده سما در رشت افتتاح شد.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه با بیش از 10 هزار اثر مدارس غیر دولتی و در قالب ارائه دستاوردهای مدارس غیر دولتی استان گیلان نظیر دستاوردهای آموزشی و موفقیت‌های المپیاد‌ها و دیگر شاخصه‌ها همراه است.

حمید آقاجانی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد یک نوع رقابت سالم در بین دانش‌آموزان با افزایش انگیزه برای فرهنگیان نیز همراه بود افزود: امیدواریم در سال آینده دستاوردهای مدارس غیر دولتی در فضای بازتر و با امکانات و پتانسیل‌های بیشتر این مدارس به نمایش گذاشته شود.

دبیر جشنواره دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی ادارات تابعه نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش در معرفی مدارس غیر دولتی به عنوان یک نماد عینی و مشارکت‌ مردمی در عرصه تعلیم و تربیت از اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

آمنه سودمندمقدم خاطرنشان کرد: نشان دادن میزان توانمندی و شایستگی مدارس غیردولتی استان گیلان در نظام تعلیم و تربیت و به نمایش گذاشتن موفقیت‌های دانش‌آموزان و کادر آموزشی این مدارس از دیگر اهداف نمایشگاه دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی است.

وی با بیان اینکه ایجاد افزایش زمینه‌های رقابت سالم و الگو برداری صحیح از توانمندی‌های مدارس غیر دولتی جزء چهارمین اهداف این نمایشگاه است افزود: ما در اجرای این نمایشگاه شاهد گسترش فرهنگ مشارکت‌جویی بین دانش‌آموزان، مربیان و اولیای دانش‌آموزان هستیم.

دبیر جشنواره دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی اظهار داشت: تعداد مدارس غیر دولتی ما در سطح استان گیلان شامل 900 مدرسه با 55 هزار و 119 دانش‌آموز بوده و تعداد دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی97-96 شامل 49 هزار و 869 نفر است.

آمنه سودمندمقدم با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان ما در مدارس غیر دولتی استان گیلان در سال تحصیلی 98-97 با رشد 15 درصدی همراه بوده است ابراز داشت: تعداد نیروی انسانی شاغل در مدارس غیر دولتی استان گیلان حدود 8 هزار و 806 نفر است.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *