00010 copy

نمایشگاه دکوراسیون داخلی و فرش ماشینی در رشت گشایش شد

به گزارش نبض خبر آیت کاظم‌زاده هریس رشت اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی،‌ فرش ماشینی و دستباف همزمان با پنجمین دوره نمایشگاه لوستر، چراغ‌های تزئینی و تجهیزات آشپزخانه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان افزود: در این دوره از نمایشگاه 51 واحد تولیدی و بازرگانی از 8 استان کشور شرکت دارند و آخرین تولیدات خود در زمینه دکوراسیون داخلی،‌ انواع فرش ماشینی و ملزومات داخلی منزل را در معرض بازدید عموم مردم قرار می‌دهند.

کاظم‌زاده هریس در مورد استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه نیز تصریح کرد: در پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی منزل، شرکت‌های تولیدی از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، زنجان، خراسان رضوی و قزوین حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تخصصی از 9 بهمن در غرفه‌های متعددی دایر شده است و علاقه‌مندان به حوزه دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی و دستبافت و تجهیزات آشپزخانه می‌توانند تا 13 بهمن همه روزه از آن بازدید به عمل آورند.

کاظم‌زاده هریس در مورد مزایای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ابراز داشت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات در حوزه‌های تخصصی دکوراسیون داخلی، تبادل دانش، ایجاد نمایندگی در استان گیلان توسط واحدهای تولیدی و ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از جمله این مزایا است.

وی ‌زمان بازدید از پنجمین دوره نمایشگاه دکوراسیون داخلی،‌ فرش و تجهیزات آشپزخانه گیلان را هر روز از ساعت 15 الی 21 اعلام کرد و بیان داشت: نمایشگاه‌ بین‌المللی استان گیلان واقع در جاده تهران تا 13 بهمن آماده حضور و بازدید شهروندان از غرفه‌های برپا شده این نمایشگاه است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *