00010 copy

هادیان سیاسی سپاه گیلان پای کار مطالبات شهری مردم

 حجت الاسلام ربانی‌نژاد با بیان اینکه فرهنگ خدمتگزاری در حوزه های مختلف شاکله‌ای از انقلاب اسلامی بر مبنای نگاه دینی و مردم پایه است، اظهار کرد: تعامل، همگرایی و‌ هم اندیشی در بین مجموعه خدمتگزاران لازم و ضروری است، مسئولین بدانند که بعد از عبودیت پروردگار هیچ چیزی به اندازه خدمت به مردم تاکید نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر لزوم ترویج اخلاق حسنه در بین شهروندان و جلوگیری از مال اندوزی مسئولین و حفاظت و حراست از اموال عمومی گفت: توجه به محیط زیست، توجه به فضای سبز و معابر عمومی، مدیریت حیوانات شهری، ورزش و تفریح مردم از مطالبات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسئولین از مردم؛ برای مردم

سید اکبر قاسمی نیز در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به ثبات مدیریت شهری عنوان کرد: در انجام فعالیتها باید توجه کنیم که هر جا روحیه بسیجی داشته باشیم پیشرفت کرده و هر جا روحیه بسیجی را کنار بگذاریم مشکلات برطرف نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه بهترین قاضی مردم بوده و مردم ناظر بر عملکرد مسئولین هستند، افزود: دشمنان قسم خورده این مردم، درصدد هستند تا با موضوعات مختلف قومیتی و صنفی مردم را به خیابان ها بکشانند تا به اهداف شوم خود برسند. دشمن دنبال تفرقه انگیزی است پس باید توجه کرد تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود، مسئولین باید به سمتی بروند که از خدمت به مردم فاصله نگیرند، مسئولین از جنس مردم هستند و باید مردمی باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات مردم و پیگیری رفع مشکلات مردم گفت: به هیچ فردی اجازه نمی‌دهیم که با بی‌توجهی به مطالبات مردم آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرد ما در مقابل آن‌ها می‌ایستم.

سرکشی ماهانه از مناطق محروم

شهردار رشت نیز در این نشست با بیان اینکه از نگاه ما مدیریت جهادی، مدیریت علمی است، اظهار کرد: با توجه به سابقه حضورم در شورا که حاصل هشت سال تجربه است، برنامه ای مدون به شورا داد‌ه‌ و اعلام کردم که می‌خواهم برای دوره چهارساله چه برنامه‌ای داشته باشم.

امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه سرکشی به مناطق کم‌برخوردار و محلات حاشیه ای همراه با نتایج مطلوب در دستور کار است، گفت: دیدار در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار به صورت منظم ماهی یکبار برگزار می‌شود تا در این فرصت یک ماهه بستر تحقق مطالبات مردم آن مناطق محقق شود.

شهردار آشنا با مطالبات شهری ‌است

رئیس شورای شهر رشت نیز در این نشست با تاکید بر اینکه وظیفه نظارت شورا بر عملکرد شهردار به صورت جدی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: در برنامه های مختلف برنامه یک ماهه به شهردار دادیم و در صورت عدم اجرا طبق قانون عمل می‌شود که یکی از این برنامه‌ها ساماندهی به پل‌های عابر پیاده است.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه با تمام توان از اقتدار خودمان در شورای ششم دفاع کنیم، گفت: شورای ششم از بدو شروع و هدف گذاری، خود را در مسیر خدمتی بی منت به مردم و در جهت کسب رضای حق قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهردار رشت ناآشنا با موضوعات شهری نبوده و قطعا نمی توان فرصت زیادی داده شود، افزود: شهردار فرد جدید و ناآشنا با مطالبات شهری نیست، امیرحسین علوی و همه باید تحت ضوابط کار کنیم تا مورد حمایت مردم قرار گیریم. ما به دنبال حل عدم ثبات مدیریتی هستیم.

هادیان سیاسی سپاه پای کار مطالبات شهری مردم

معاونت سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت برای اولین بار دیدار چهره به چهره هادیان تخصصی سیاسی با اعضای شورای شهر و شهردار رشت را برگزار کرد. در این برنامه هر کدام از هادیان سیاسی مطالبات شهری در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و مدیریت شهری را مطرح کرده و اعضای شورا نیز به مطالبات مطرح شده پاسخ گفتند.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *