00010 copy

هر جا تفكر بسیجی غالب باشد، پیروز بوده ایم

نبض خبر : در مراسم اهداء لوح سپاس به بسیجیان نخبه، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: مشاهدات و تجربه ها بیانگر این است که موفقیت های به دست آمده در عرصه های علمی، باعث عصبانیت دشمن می شود و دشمنان سعی می کنند تا تمام تلاششان را انجام دهند تا از هر راهی که شده ، با تحریم، تهمت و حتی با حذف فیزیکی دانشمندان، بتوانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.
وی افزود: ترور دانشمندان ما توسط مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می گیرد. کسانی که نه تنها ، طرفدار حقوق بشر نبوده بلکه ضد بشر و انسانیت هستند و از هیچ توطئه ای برای رسیدن به منافع شان دست بر نمی دارند.
داراب زاده با اشاره به پیچیدگی اوضاع منطقه، گفت: در این شرایط ما باید هوشیارتر باشیم و توطئه های دشمنان را خنثی، و تمامی برنامه هایشان را بی اثر کنیم. راه شهیدان و دانشمندانی که به ناحق و توسط دشمنان از بین رفتند ادامه دارد و خللی در آن راه پیدا نمی کند ، اگر چه فقدان این عزیزان برای کشورمان بسیار سخت و دردناک است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به عصبانیت دشمن از موفقیت های ایران اسلامی در منطقه، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمنان تئوریسین ها و مغز های متفکر انقلاب ترور کردند و هم اکنون نیز سعی در ترور دانشمندان و فرماندهان عالی رتبه و بلند پایه کشور دارند و غافل از این هستند که درخت تنومند انقلاب، هر روز قوی تر و تواناتر از قبل می شود و این تلاش های دشمن همیشه، نه تنها بی اثر بوده و خواهد بود بلکه شاهد ایرانی مقتدر و بانفوذ در منطقه خواهیم بود.
داراب زاده با اشاره به پیدایش و خلق عنصر فاسد داعش توسط دشمنان قسم خورده اسلام، گفت: دشمنان با خلق داعش به دنبال این بودند تا حکومتی را راه اندازی کنند که ظاهری اسلامی داشته باشد اما خلق و خوی حیوانی داشته باشد تا بتوانند با این کار ضربه بزرگی به اسلام بزنند و آمریکایی ها و صهیونیست ها در پشت چهره شیطانی داعش بتوانند برنامه های خود را در منطقه به پیش ببرند و به منافع شان دست پیدا کنند.
وی افزود: آنچه که در برهه فعلی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است تفکر و روحیه بسیجی است و تجربه نشان داده هر جا تفکر بسیجی غالب باشد ما پیروز بوده ایم و به راحتی توانسته ایم بر مشکلات غلبه پیدا کنیم.
ایشان با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی فرمانده عالیرتبه و شهید فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی گفتند: این شهیدان، بسیجیان پر افتخاری بودند که بدون هرگونه ادعا و با کار جهادی در سنگر علم و تلاش توانستند عزت و آبرو را برای ما به ارمغان بیاورند و سازمان های جاسوسی با نقشه های شوم خود ، باعث حذف فیزیکی این عزیزان شدند. غافل از اینکه هر ایرانی یک بسیجی از جان گذشته است که راه این شهیدان پرافتخار را ادامه خواهد داد.
داراب زاده با اشاره به فرمایش گهربار حضرت امام که «راه سرخ شهادت، راه انبیا است»، گفت: شهادت پاداش عظیم الهی است که قسمت تمامی رزمندگان عرصه حق و عدالت می شود و این پاداش معنوی الهی به شهید سلیمانی و شهید فخری زاده هم تعلق گرفت.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به کینه توزی دشمنان نسبت به انقلاب ، اسلام و ایران گفت: دشمنان همیشه با حق و حقانیت مشکل داشتند و این مختص جناح خاصی نبوده و ما باید همیشه بیدار باشیم و با تکیه بر توان و دانش داخلی و کار جهادی بتوانیم تحریم های ظالمانه دشمنان را خنثی کنیم و اهداف کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به پیش ببریم.
داراب زاده با اشاره به شرایط دشوار و سخت صنعت برق کشور در شرایط فعلی گفت: صنعت برق کشور با تکیه بر متخصصین و مهندسین جوان توانست بر مشکلات غلبه کند و به شکر خدا در این حوزه تا حد زیادی به خودکفایی رسیده ایم. ما باید سخت تلاش کنیم تا در این عرصه بتوانیم به مردم شریف کشورمان که به حق از نجیب ترین و بهترین انسان ها هستند بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم. و این امر جزء با همدلی، همفکری و همراهی محقق نخواهد شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به بسیجیان نخبه و تبریک به آن ها و تشکر از زحمات عبدا… زاده در حوزه بسیج شرکت، گفت:زحمات، موفقیت ها و تلاش های این عزیزان در حوزه علم و دانش منجر شد تا به عنوان بسیجی نخبه انتخاب شوند. انتظار می رود که این موفقیت ها با جذب حداکثری در بسیج شرکت ادامه پیدا بکند.
داراب زاده در خاتمه گفت: بسیج ظرفیتی است برای شناسایی و انعکاس فعالیت های افراد نخبه در سطح کشور، تا با ارایه دستاوردهای علمی و تجربی خود، راهگشای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند تا بتوانند در راه اعتلای انقلاب اسلامی گام بردارند. انتظار می رود بانک اطلاعاتی همکاران بسیجی، در عرصه های مختلف، موفقیت ها و دستاوردهایشان تکمیل تر شود تا با مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم افتخاری دیگر برای شرکت برق منطقه ای و پایگاه مقاومت کسب نماییم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *