00010 copy

هشدار جدی به حاشیه سازان تغییرات مدیریتی اخیر منطقه آزاد انزلی

نبض خبر : در این راستا خبرنگار روزنامه سایه گفتگویی با دکتر محمد حسین قربانی عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی انجام داده است. در این گفت و گو دکتر قربانی ضمن تبریک این انتخاب درون سازمانی از سوی دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهورو دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری_ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور ابراز داشت: ایام دهه فجر را تبریک عرض می نمایم و یادآور می شوم انتخاب مدیران شایسته، کارآمد و با دانش یکی از مهمترین اهداف توسعه ای کشور است و در این راستا هر گونه تغییر و تحول در سکان مدیریتی، طبیعی و مرسوم می باشد و آنچه که برای دولت و اصل نظام اهمیت دارد انجام وظایف و رسیدن به اهداف والای جمهوری اسلامی است که در این راستا هدف منطقه آزاد به طور اخص حمایت از سرمایه گذاران و توسعه فضای کسب و کار کشور می باشد. وی ضمن گلایه از برخی اظهارات بیان داشت: به برخی از افراد که با حاشیه سازی ها قصد نابودی استان گیلان را دارند هشدار جدی می دهم، تا از عزل و نصب های صورت گرفته در سازمان منطقه آزاد انزلی سوء استفاده جریانی نکنند.
دکتر قربانی اضافه کرد: امروز صاحبان اصلی منطقه ، سرمایه گزاران و فعالان اقتصادی این استان و کشور هستند و اگر اشخاص به جهت حفظ منافع خود مانع رشد اقتصاد کلان استان گیلان و منطقه آزاد شوند فساد، تخلفات و ناکارآمدی شان را برملا خواهم کرد.
وی افزود: مهندس نقوی که به عنوان سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد انزلی انتخاب شده اند کارنامه بسیار درخشان و موثری دارند و از نیروهای متعهد و ارزشی مناطق آزاد می باشند که انتصاب ایشان با استقبال گسترده فعالان اقتصادی و مردم منطقه و استان مواجه شد و با هشدار جدی به سنگ اندازان مسیر توسععه منطقه می گویم که به جای وقفه در این امر سرشان در لاک خودشان باشد.
دکتر قربانی ضمن تشکر از اصحاب جراید و رسانه ، با بیان این مطلب که رسانه ها زبان صریح و گویای جامعه هستند و من از همه رسانه ها به عنوان بازوان توانمند جامعه انتظار داریم برای ارتقا و توسعه اقتصادی گیلان عزیز کوشا باشند.
وی با تشکر از تلاشهای یکساله دکتر روزبهان مدیر عامل سابق و عضو هیئت مدیره فعلی سازمان منطقه آزاد خاطر نشان ساخت: تغییر و تحولات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را باید پذیرفت وبه آن احترام گذاشت و قطعا نگاه آقای دکتر روزبهان به عنوان یک نیروی ارزشی و برادر شهید هم در همین راستا می باشد
عضو موظف هیات مدیره و نماینده چند دوره آستانه اشرفیه در پایان یاداور شد: امروز همه ما باید به عنوان سربازان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست در دست همدیگر دهیم و برای آبادانی میهن خود بکوشیم تا علاوه بر خنثی کردن فشارها و تحریم های ظالمانه ، در جهت خدمت به مردم عزیزمان گام برداریم.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *