00010 copy

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت : ایجاد سهولت در تردد شهروندان با همسطح سازی قبور

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت با بیان اینکه این عملیات با هدف زیباسازی و حذف ناهمواریهای موجود جهت رضایت شهروندان و سهولت در تردد می باشد، اذعان داشت: انجام عملیات همسطح سازی ۹۰۰ قبر به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در فاز اول آرامستان متعلق به شهدای انقلاب تازه آباد، طی تفاهم نامه با بسیج سازندگی سپاه گیلان می باشد.

 

جواد شهند بودجه عملیات اجرایی همسان سازی قبور تازه آباد را مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۹ آغاز و امسال نیز به اتمام خواهد رسید‌.

 

وی افزود: فاز دوم این پروژه امسال آغاز شده است و در ادامه همان مسیر به سمت گلزار شهدا و قبور علما خواهد بود.

 

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت، مساحت فاز دوم را ۵۰۰۰ متر اعلام کرد و بیان داشت: در این فاز، تعداد قبوری که باید همسطح سازی شوند ۱۰۰۰ قبر می باشد.

 

وی با بیان اینکه فاز دوم طی تفاهم‌ نامه‌ای با بسیج سازندگی سپاه گیلان در حال انجام است، گفت: مبلغ اعتبار فاز دوم نیز بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

شهند مدت زمان تخمینی برای انجام این پروژه را ۴۵ روز اعلام کرد و افزود: زمان شروع فاز دوم قبل از ماه محرم بوده است که همچنان ادامه دارد.

همسطح سازی قبور همسطح سازی قبور

همسطح سازی قبور

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *