00010 copy

وقتی رانندگان استیجاری شهرداری رشت هنوز اندرخم یک کوچه اند

وقتی رانندگان استیجاری شهرداری رشت هنوز اندرخم یک کوچه اند

به گزارش نبض خبر

وقتی رانندگان استیجاری شهرداری رشت

چندی پیش بود که مسئول خدمات شهرداری رشت با این ادعا که شهرداری رشت داری۱۱۵ راننده استیجاری مازاد بوده و او می‌تواند با مدیریت خود این موضوع را حل کند و کمک شایانی به وضعیت اقتصادی بحران زده شهرداری بنماید.

شهرداری رشت دارای 130 راننده استیجاری با خودرو شخصی خود می‌باشد که درآمد ماهیانه آنها به طور میانگین در سال 98 دو میلیون و پانصد هزار تومان بوده است .

رانندگان استیجاری که در سال جدید مورد بی‌مهری شهردار رشت قرار گرفته و حتی تهدید به اخراج و تعدیل شده‌اند و حتی با کسر حقوق خود در حالی که تمام هزینه‌ها چند برابر شده مواجه هستند.حتی در پی اطلاعات رسیده، آقای شهردار از مسئولیت‌های مهم خود دست کشیده و جایگاه و مقام خود را تا حد یک مدیر آژانس پایین آورده است و مشغول به رصد رانندگان شده است.

قسمت جالب این قصه آنجایی می‌باشد که به دستور آقای مسئول 90 درصد رانندگان از سازمان‌های شهرداری که در قسمت‌های مختلف شهر رشت قرار دارند فراخوان شده‌اند و در شهرداری مرکز مستقر هستند که با تماس سازمانها با آقای مسئول در مرکز (همانند تماس با آژانس محله) برای آنها خودرو فرستاده میشود قسمت جالبتر این موضوع ندادن خودرو توسط آقای مسئول به سازمانها و دپو شدن آنها در حیاط شهرداری مرکز و در جلوی دیدگان آقای شهردار می‌باشد که این امر خود موجب سوء ظن بیشتر آقای شهردار شده است.

اما واقعا شهردار رشت و مسئولین تحت مدیریت وی به نتایج این نوع رفتارها و بازخورد آن توجه کرده اند؟ حداقل صد راننده آژانسی در شهرداری رشت با خودروی شخصی مشغول به کار هستند و اینگونه رفتارها جز فشار به صد خانواده نتیجه دیگری نخواهد داشت.

ای کاش شهردار رشت پس از تلاشهای رییس شورای کار شهرداری برای ساماندهی این رانندگان با کمی حمایت این افراد را از بلاتکلیفی خارج می کرد تا دعای خیر رانندگان را برای خودش به جای گذارد.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *