00010 copy

پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت به بهره برداری رسید

به گزارش نبض خبر به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) در آئین بهره برداری از پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت که با حضور جمعی از مدیران استانی و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم باز هم شاهد اجرای پروژه‌های فرهنگی در سطح شهر رشت باشیم و این روند استمرار پیدا کند.
شهردار رشت در این مراسم عنوان کرد: پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با تلاش شبانه‌روزی همه عوامل و دست‌اندرکاران و تک تک اعضای شورای شهر رشت محقق شد.
 
سید محمد احمدی با بیان اینکه اجرای یادمان آرامگاه دکتر حشمت در سال ۹۷ آغاز شد، خاطرنشان کرد: طرح این یادمان برگزیده مسابقه سال ۹۱ و برگرفته از نمادهای بومی گیلان بوده است.
شهردار رشت بر اجرای بیشتر پروژه‌های فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت در دو فاز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و منطقه دو شهرداری رشت با صرف ۱۲ میلیارد ریال اجرایی شد که از این عزیزان و تمام کسانی که در پیشبرد پروژه تلاش کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر ابراز داشت: شهردار رشت برای رونمایی از یادمان آرامگاه دکتر حشمت پیگیری‌های زیادی انجام داده است.
فرهام زاهد ضمن تشکر از اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و همچنین اداره کل ارشاد اسلامی گفت: شهرداری در کنار وظیفه‌های عمرانی و ذاتی خود مثل رفت و روب، بحث فضای سبز و مدیریت شهر رسالتی هم در حوزه فرهنگی و کارهای عام‌المنفعه دارد که البته به دلیل شرایط بد اقتصادی ما از این موضوع کمی فاصله گرفتیم اما سعی می‌کنیم کارهای خوبی را به انجام برسانیم.
*‌ همه ما به میراث معنوی گیلان می‌بالیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه میراث معنوی و بزرگان علمی، دینی و فرهنگی ریشه‌های ما هستند اذعان کرد: در گیلان ریشه‌های ما، مفاخرمان میرزا کوچک جنگلی، دکتر حشمت، پروفسور رضا و پرفسور سعیمی و شیون فومنی و صدها چهره شاخص و برتر دیگر هستند.
فیروز فاضلی میراث معنوی استان گیلان را بسیار ارزشمند خواند و با تاکید بر اینکه همه ما به این میراث بزرگ می‌‌بالیم اضافه کرد: شمار آثار و میراث ناملموس گیلان بسیار زیاد است که اگر بخواهیم آنان را طبقه بندی کرده و تجلیل کنیم به سال‌ها زمان نیاز داریم.
یوسف یزدانی شهردار منطقه دو رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور شهردار پرتلاش، اعضای شورای شهر رشت و مدیران استانی و شهرستانی به ویژه دکتر فاضلی مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان در مراسم افتتاح پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *