00010 copy

تاکید سرپرست شهرداری رشت بر تسریع عملیات اجرایی پروژه لاین کندرو بلوار خرمشهر

به گزارش نبض خبر به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سرپرست شهرداری رشت از آماده سازی لاین کندرو بلوار خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه به منظور رگلاژ و تسطیح لاین کندرو بلوار خرمشهر از آذر ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

علی بهارمست ادامه داد: این پروژه به طول ۸۰۰ متر لوله گذاری شده است و شامل لوله گذاری آبهای سطحی با لوله سایز ۸۰۰، احداث کانیوو، جدول گذاری، احداث پیاده رو با رعایت اصول مناسب سازی و احداث لاین کندرو برای نظم بخشی ترافیکی بر اساس تیپ مقطع تفصیلی می باشد.

 

سرپرست شهرداری رشت زیباسازی، ایجاد نظم بصری، تفکیک فضا برای عابرین پیاده و ایمن سازی ورود خودروها به جریان اصلی ترافیک به ویژه خودروهایی که از شهرک های حاشیه بلوار خرمشهر خارج می شوند و همچنین لوله گذاری آبهای سطحی را از اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت: در اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

بهارمست همچنین در خصوص پروژه پایه های روشنایی برق معابر بلوار خرمشهر نیز اظهار کرد: با وجود اینکه همچنان معتقدیم تامین روشنایی معابر سطح شهر از وظایف شرکت برق است اما با وجود مشکلات مالی موجود، اقدامات لازم جهت تامین اعتبار و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام گرفته و پیمانکار مربوطه در حال تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی است. لیکن انتظار می رود تا شرکت برق در خصوص سایر معابر شهری نیز به صورت جدی ورود نموده و اقدامات اجرایی را به انجام رساند.

پروژه لاین کندرو بلوار خرمشهر
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *