00010 copy

پوشش امدادی نوار ساحلی دریای خزر در راستای تعطیلات کشور

به کلیه پایگاه های امداد و نجات و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در این چند روز اعلام آماده باش شد

نبض خبر : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در تعطیلات سه روزه آتی جمعیت هلال‌احمر با آماده باش کلیه پایگاه های امداد و نجات در سطح استان بصورت ۲۴ ساعته برای حوادث ترافیکی و همچنین گشت زنی و پوشش امدادی نوار ساحلی جهت کمک رسانی آماده می باشند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی جمعیت گیلان برای ارایه خدمات امدادی به هموطنان در محدوده ساحلی دریای خزر، مراسم های سوگواری رحلت امام خمینی ره، گرامیداشت شهدای پانزده خرداد با آماده باش کلیه نجاتگران و پایگاه های امداد و نجات خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: جمعیت احمر استان گیلان با آمادگی ۴۴ پایگاه امداد و نجات و با حضور نجاتگران و کارکنان هلال احمر گیلان در ایام تعطیلات چند روز آتی به مردم و مسافران گرامی خدمات رسانی خواهد کرد.

غلامی با بیان اینکه ۲۵۰ نجاتگر این جمعیت با تمام توان و تجهیزات آماده ارایه خدمات به هموطنان هستند، افزود: ضمن لغو کلیه مرخصی های کارکنان و با حضور اعضا، نجاتگران و پرسنل هلال‌احمر در مراسم های مذکور نسبت به ارایه خدمات امدادی با استقرار آمبولانس در سراسر استان به سوگواران و مسافران اقدام می کند‌‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: در تعطیلات سه روزه آتی جمعیت هلال‌احمر با آماده باش کلیه پایگاه های امداد و نجات در سطح استان بصورت ۲۴ ساعته برای حوادث ترافیکی و همچنین گشت زنی و پوشش امدادی نوار ساحلی جهت کمک رسانی آماده می باشند.

سیاوش غلامی در انتها افزود: ندای امداد(۱۱۲) بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی از سوی هموطنان گرامی می باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *