00010 copy

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت به مناسبت روز جهانی بهداشت

به گزارش نبض خبر ؛ دکتر نورصالحی  رئیس  مرکز بهداشت شهرستان  ، طی پیامی روز جهانی بهداشت را به همه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه بهداشت در استان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

هر جامعه ای برای داشتن یک زندگی باکیفیت، ناگزیر باید به سلامت فردی و اجتماعی توجه داشته باشد، چراکه سلامت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است.

هفتم آوریل، روز جهانی بهداشت که امسال برابر با هجدهم فروردین ماه است، فرصتی است برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار است. این روز نمادی از مشارکت و مسئولیت پذیری همه جامعه با هدف ارتقاء آگاهی و سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه است.

بی شک روز جهانی بهداشت، فرصت مغتنمی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود در راستای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم و از تمامی عزیزان شاغل در این حوزه تشکر نماییم.

اینجانب این روز را به همه خادمین بخش سلامت، خصوصا مدیران، اساتید، کارکنان، دانشجویان و کلیه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامت و توفیقات روزافزون را برای همگان مسئلت می نمایم.

امید است با رعایت اصول بهداشتی و توجه به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های مسولان سلامت کشور و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای پیشگیری از بیماری،بتوانیم با شکست کامل ویروس منحوس کرونا ،سلامتی  و آرامش روانی مردم  عزیز  را فراهم کنیم.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *