00010 copy

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن «روز قلم»

نبض خبر؛  متن پیام دکتر حاج محمدی به مناسبت “روز قلم” بدین شرح است:

به نام خدا

نویسندگان و قلم به دستان که افکار جامعه را شکل می دهند بدون شک پیغام آوران نیکبختی و سعادت آن جامعه هستند. فرهیختگان و فرهنگیانی که با نگارش واژگان جاودانگی یک ملت را در طول تاریخ رقم می زنند و آینده و سرنوشت آنها را می سازند.

اینجانب فرا رسیدن چهاردهم تیر ماه “روز قلم” را که نشانه ای از پاسداشت و ارزش قلم در سرزمین باستانی ایران است را به همه نویسندگان و صاحبان قلم شادباش می گویم و حرمت قلم را به همگان یادآوری کرده و امیدوارم همه قلم به دستان شهرمان با بهره گیری از نیروی تفکر و قدرت قلمشان گامی درجهت پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر و رفاه و آسایش شهروندان خوب رشت بردارند و با تراوش قلمی خود در زمینه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ادبی، هنری و… یک دنیا موفقیت، شادابی و نشاط را به شهروندان شهرباران هدیه دهند.

یقین دارم که اندیشه های الهی راهی جز سعادت و نیکبختی را برای مردم نمی خواهند و هر قلمی که می زنند برای بهبود وضعیت همشهریان گرامی خود که موجبات خشنودی خداوند متعال نیز هست، خواهد بود.

در پایان فرا رسیدن “روز قلم” را به همه نویسندگان و اهالی قلم تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی سلامت و پویایی تولیدات فکری و قلمی می نمایم و امیدوارم همه کسانی که با قلم به جنگ دشمنان این مرز و بوم می روند، همواره موفق و مؤید باشند.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

انتهای پبام/http://Nabzkhabar.ir

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *