00010 copy

دوم خرداد حماسه اتحاد، وحدت و جلوه باشکوهی از مشارکت مردمی

به گزارش نبض خبر : منتخب اول شورای شهر رشت با اشاره به این موضوع که مردم غیور ایران همواره و در همه بزنگاه های خطیر با حضور خود پیامی قاطع به نظام سلطه و ایادی آنها اعلام کردند اظهار داشت: انقلاب اسلامی حرکتی عظیم بر پایه و اساس اراده ملت تحت رهنمودهای رهبری فقیه شکل گرفت و از سالها پیش از پیروزی انقلاب تا جنگ تحمیلی و امروز نیز در همه صحنه ها این مردم عزیز ایران هستند که با بصیرت کم نظیر خود پیشگام بوده و دشمنان ایران و اسلام را مایوس می کنند.
دکتر رمضانپور افزود: در تقویم ایران خرداد، ماهی مختص به رویدادهای بزرگ و به یاد ماندنی میباشد.قیام خونین پانزدهم خرداد در برابر طاغوت و حماسه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد هر یک به عنوان برگی زرین از مقاومت مردم ایران تجلی بخش روحیه استقلال و آزادگی مردم این سرزمین است.

وی ابراز داشت: در این بین روز دوم خرداد نیز برگ زرین افتخاری دیگر برای مردم ایران رقم خورد.
روزی که ملت ایران حماسه اتحاد، وحدت و مشارکت حداکثری را در قالب آشتی ملی به نمایش گذاشت و این بار با برافراشتن پرچم جمهوریت نظام اسلامی، توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف دیگر را ناکام گذاشت.

دکتر رمضانپور ادامه داد: برهه کنونی یکی از حساس ترین دوره ها در انقلاب اسلامی محسوب می گردد و نظام سلطه با همه توان خود در حال فرافکنی با هدف انزوای ایران و ایجاد تقابل بین المللی در برابر کشور ماست.
ضروری است کارگزاران نظام و آحاد مردم با آگاهی از شرایط کنونی و حفظ اتحاد ملی بیش از هر زمان دیگری در مسیر، شهدا، آرمان های انقلاب و رهنمودهای رهبری گام بردارند.

احمد رمضانپور نرگسی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *