00010 copy

پیام شرکت انبوه سازان آرش بمناسبت آغاز دهه فجر و ورود حضرت امام(ره) به کشور

به گزارش نبض خبر به نقل از  مدیریت واحد رسانه شرکت انبوه سازن آرش در این پیام آمده است: امروز ۱۲ بهمن و همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال ۵۷ با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) نام گذاری شده است.

ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و ایستادگی مقتدرانه ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در برابر اقدامات مذبوحانه استبداد ستم شاهی و قدرت های پوشالی جهان است. این حماسه جاوید و ماندگار با راهبری های رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) امید و خودباوری را برای آزادیخواهان به ارمغان آورد و فریاد عدالت طلبی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساند.

انقلاب به ویژه در آموزش و آگاهی بخشی در زمینه های سیاسی، نظامی و صنعتی به نسل جوانِ انقلابی، نقطه عطفی در تاریخ جامعه ایران به شمار می رود.

امروزه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، که از همه جا سرخورده شده اند و در آزمایش همه راه های مقابله با انقلاب شکست خورده اند، بهترین راه برخورد با انقلاب را منحصراً مقابله با فرهنگ این ملت و مخصوصاً تهاجم اقتصادی می دانند، که با یاری خداوند و هوشیاری مسئولان نظام، دشمن را در این نبرد نیز شکست خواهیم داد.

انقلاب اسلامی ایران امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشید؛ زیرا با وقوع این انقلاب مسلمانان جهان به شخصیت خود پی بردند و دریافتند که می توانند آزاد و بدون وابستگی به قدرتهای بیگانه، زندگی شرافتمندانه و پر افتخار داشته باشند و زیر بار استثمار و استعمار هیچ قدرتی نباشند.

بدینوسیله چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» را گرامی می داریم.

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

شرکت انبوه سازان آرش (آرش مال منطقه آزاد انزلی)

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *