00010 copy

پیام شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش نبض خبر به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی با پیامی فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

(( بسمه تعالی))

بر اثر صبر نوبت ظفر آید

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با هدایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با ایثار، از خودگذشتگی و شهامت وصف ناپذیر ملت بزرگ ایران و ملهم از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت و با وقوع این رویداد سترگ، بارقه‌ های امید و سعادت در دل های مستضعفان و پابرهنگانی که مورد استثمار و چپاول زورگویان و مستکبران بودند پدیدار گشت.

ایام الله دهه فجر فرصتی جهت مرور آرمان‌ها و ارزش‌های واقعی و الهی انقلاب اسلامی و تجلی‌گر غرور انگیز حماسه و سرفرازی ملتی است که در عصر اسارت ‌های دنیوی، برگی درخشان در تاریخ حیات و بلوغ انسانین گشودند و اینک با گذشت ۴۲ سال، رشد و بالندگی و اثرگذاری ایران اسلامی در تمامی عرصه ها مورد گواهی همگان و انکارناپذیر می نماید.

بدینوسیله چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران راه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، تداوم استقلال و عزت ایران اسلامی را تحت زعامت رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسألت می نمایم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *