00010 copy

پیام نوروزی استاندار گیلان به مناسبت آغاز سال 1400

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ متن کامل پیام نوروزی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به این شرح است: پیام نوروزی استاندار گیلان

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال یک‌هزار و چهارصد هجری خورشیدی، عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به همه ایرانیان عزتمند و گیلانیان مهربان و فهیم، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

روزهای ابتدایی سال جدید مزین به ماه شادی و سرور شعبان‌ و میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) است که این مناسبت را به فال نیک گرفته و امیدوارم سالی سرشار از معنویت، سلامت، برکت و شادمانی برای مردم عزیز و اقتدار روزافزون برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ملت شریف ایران، سال 1399 را همچون دیگر مردم دنیا با دشواری های ناشی از کرونا سپری کردند و در این مجال؛ جا دارد از کادر پرتلاش درمان که عالی‌ترین جلوه های ایثار را نشان دادند، قدردانی ویژه نمایم و به روح بلند شهدای سلامت و درگذشتگان، درود بفرستم.

مردم نجیب ایران اسلامی در مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌های غیرقانونی دولت های استکباری با مقاومت و ایستادگی امید را در دل خود زنده نگه‌داشتند و خدمتگزاران آنان نیز همت و تلاش را سرلوحه امور قرار دادند و در استان گیلان نیز دستاوردهای بزرگی همچون تکمیل و به بهره برداری رساندن 1900 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان، بازگشت 420  واحد تولیدی به چرخه فعالیت و صادرات 600 میلیون دلاری هدفگذاری شده، تحقق یافت.

در این مسیر اهتمام داریم تا پایان دولت دوازدهم پروژه‌های نیمه تمام خصوصاً اولویت‌دار از جمله هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین – رشت که عمدتاً تونل و پل است و اتصال راه آهن رشت کاسپین که تکمیل کننده بخش مهمی از کریدور شمال – جنوب است و ظرفیت‌ خوبی برای استان به شمار می رود را به اتمام برسانیم.

معتقدم حاصل همدلی و انسجام موجود در گیلان، تشکیل سرمایه بزرگ‌ اجتماعی است و در مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی پیش رو یعنی انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه های مختلف، نخبگان، احزاب سیاسی، گروه های مرجع، متنفذین دینی، علمی و فرهنگی و اصحاب رسانه در تقویت انگیزش مردم برای خلق مشارکت حداکثری، اثرگذار است.

دستان پرمهر همه آنانی که دل در گروی پیشرفت و توسعه گیلان سربلند دارند را به گرمی می‌فشاریم تا سال جدید، سالی همراه با توفیق روزافزون در سایه همدلی و همکاری باشد.

پیام نوروزی استاندار گیلان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *