00010 copy

کاهش ۱۵ تا ۲۰ درجه‌ای دمای هوا در گیلان از فردا؛ برف و باران در راه است

نبض خبر : محمد دادرس ، آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: دمای ایستگاه ها بین هفت تا ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه تا ظهر فردا خبر داد و افزود: طی این مدت وزش باد جنوبی و در پاره ای از نواحی جلگه ای و ساحلی پدیده مه مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از ظهر پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفود سامانه بارشی و سرد به استان، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و بارندگی و رعد و برق و تگرگ و وزش باد شدید فراهم می شود، تصریح کرد: به تدریج در ارتفاعات و دامنه ها شرایط برای بارش برف تا اوایل هفته آینده فراهم خواهد شد.

دادرس از کاهش ۱۵ تا ۲۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و متذکر شد: طی شنبه و یکشنبه علاوه بر ارتفاعات و دامنه ها و در پاره ای از نواحی مستعد جلگه ای، بارش مخلوط برف و باران و در برخی از ساعات ها بارش برف پیش بینی می شود.

وی از احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و کولاک و بهمن خبر داد و بیان کرد: بیشینه ارتفاع موج در سواحل گیلان طی جمعه تا یکشنبه بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر خواهد بود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر