00010 copy

گزارش تصویری دیدار عیدانه سرپرست شهرداری رشت به همراه رئیس شورای اسلامی شهر با نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان گیلان

 

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت و سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر در دیدار عیدانه آیت الله فلاحتی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان گیلان و امام جمعه رشت حضور یافتند.

امام جمعه رشت در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال رونق تولید است، اظهار کرد: نامگذاری سال رونق تولید برگرفته از هنجار گرایش مردم به کالای ایرانی و کاهش واردات است.
آیت الله فلاحتی به محدود بودن منابع در پاسخ به تمام مطالبات مردم اشاره کرد و افزود: شنیدن دردهای جامعه توسط مسئولان موجب آرامش مردم می شود.
وی با اشاره به اینکه تکریم معنوی بیش از تکریم مادی موثر است، بیان کرد: مدیری موفق است که بتواند سخنان مردم را به خوبی بشنود.
نماینده ولی فقیه در گیلان به وجود کاستی هایی در سال حمایت از کالای ایرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات مربوط به عوامل خارجی بود و بخشی دیگر مربوط به عوامل داخلی است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نامگذاری سال رونق تولید به طور فنی توسط مقام معظم رهبری انجام شده است، خاطرنشان کرد: مشاهده افق ها بسیار مهم است و فردی که افق را می بیند با سرعت و دقت حرکت می کند.

آیت الله فلاحتی، نظارت و سلامت در اندیشه را از جمله اموری عنوان کرد که می تواند مدیران را موفق کند و افزود: وجود اتاق اندیشه ورز برای پیشبرد برنامه ها در دستگاه ها حائز اهمیت است.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *