00010 copy

گزارش سفر مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت و کووید-١٩ به گیلان

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ در راستای احرای طرح واکسیناسیون کووید19 در گیلان همزمان با سراسر کشور، دکتر محمدحسین حیدری- مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت و ناظر ویژه وزیر در امر واکسیناسیون کووید-١٩، عصر روز سه شنبه 31فروردین  ماه؛ جهت بررسی نحوه اجرای این طرح در استان، وارد  گیلان شد.گزارش سفر مشاور وزیر

دکتر محمدحسین حیدری در ابتدای ورود خود به گیلان، با حضور در سالن باشگاه ورزشی ملوان رشت ، نحوه اجرای طرح واکسیناسیون را بررسی قرار داد.

مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت، همچنین با حضور در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت، از سالن جدیدالاحداث اورژانس پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز بازدید کرد.گزارش سفر مشاور وزیر

دکتر حیدری همچنین با حضور در مرکز دانشگاهی رازی رشت، آزمایشگاه مرکزی جدیدالاحداث دانشگاه علوم پزشکی گیلان  و بخش اکسیژن ساز این مرکز را نیز مورد بازدید قرار داد.

خوابگاه جدید دانشجویی دخترانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر پروژه های جدید بود که مورد بازدید مشاور وزیر بهداشت قرار گرفت.

مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت در ادامه بازدیدهای نظارتی خود، ضمن حضور در آزمایشگاه جدید تشخیص مولکولی شهدای مدافع سلامت مرکز بهداشت استان گیلان(رودبارتان)، نحوه خدمات رسانی ، پذیرش و جواب دهی در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

ناظر ویژه وزیر بهداشت در امر واکسیناسیون کووید-١٩، در مرکز منتخب ارایه خدمات در شرایط بحران و بیماری های حاد تنفسی نیز حضور یافت و نحوه ثبت واکسن در دفاتر واکسیناسیون، ثبت در سامانه سیب و نحوه فراخوان گیرندگان واکسن را نیز مورد توجه و بازبینی قرار داد.

دکتر محمد حسین حیدری،   در ادامه بازدیدهای خود از برخی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور در مرکز آموزشی و درمانی دکتر حشمت رشت، ضمن بررسی نحوه خدمات رسانی در این مرکز،  از بخش اورژانس فعلی  و پروژه اورژانس در حال احداث این مرکز نیز بازدید کرد.

گفتنی است؛ در این بازدیدها ، دکتر ارسلان سالاری_ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه نیز حضور داشتند.

گزارش سفر مشاور وزیر

گزارش سفر مشاور وزیر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *