00010 copy

روستاهایی داریم که کاملا خریداری شده و برای ورود به آن باید مصاحبه شوید

دادستان لاهیجان گیلان زیر چکمه آقازاده ها و لاکچری ها است

رضا رحمانی دادستان لاهیجان در  سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه لاهیجان با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه با بیان اینکه برخورد چکشی با بی حجابی وسگ گردانی به صلاح نیست، اظهار کرد: دشمن  اصل نظام را هدف خود قرار داده است.

وی با بیان من همین جا قول می دهم اگر لازم باشد با همکاری هم ظرف ۴۸ ساعت هیچ سگ و سگ گردانی در سطح اجتماع مشاهده نشود افزود: اما اگر ادعا می کنیم دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم نباید برای این نظام مقدس دشمن تراشی کنیم.

دادستان شهرستان لاهیجان با اشاره به تاریخ صدر اسلام و فتح مکه توسط پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: گاهی اگر خانه ابوسفیان را  امن اعلام کنیم چیزی را ازدست نداده ایم.

رحمانی  ادامه داد: چرا امروز جوان ما با دار بودن تحصیلات عالیه  نه تنها مشکل کار و معیشیت دارند و بلکه امیدشان را هم  از دست داده اند؟ لازم است به جوانان سرویس بدهیم.

وی با بیان اینکه گیلان زیر چکمه آقازادها و لاکچری ها قرار گرفته است افزود: همه به دستگاه قضایی در پیشبرد اهدافش کمک کنید.

** در گیلان روستاهایی داریم که کاملا خریداری شده و اکنون برای ورود به آن باید مصاحبه شوید!

این مقام قضایی با بیان اینکه عزم و نهضتی ایجاد شده برای اینگه گیلانی بتواند سرش را بالا بگیرد گفت: با شرایط فعلی یک روستایی در روستا نخواهد ماند همه علاوه بر زمین های مسکونی، زمین های زراعی خود را خواهند فروخت.

رحمانی دادستان لاهیجان ادامه داد: ما در گیلان روستاهایی داریم که کلا خریداری شده، و جالب آن است اگر شما بخواهید به این روستا ورود کنید از شما مصاحبه می کنند که آیا شما شرایط و یا شایستگی آن را دارید در آن منطقه ورود کنید یا خیر؟

** تا شیرمردی پشتیبان دارم که می گوید: “حتی اجازه ندهید در اراضی ملی و دولتی حوزه علمیه بسازند” از احدی نمی ترسم

دادستان لاهیجان با بیان اینکه چرا ما اینقدر ذلیل و ضعیف شده ایم افزود: نترسیم، وقتی ما شیر مردی پشتمان داریم که حتی می فرمایند اجازه ندهید حوزه علمیه هم در اراضی ملی و دولتی بسازند، تا من این شیرمرد را پشتیبان دارم از احدی نمی ترسم تره هم برای کسی خرد نمی کنم.

رحمانی با بیان اینکه مردم انقدر آمار شنیدن خسته شدند افزود: مردم باید در عمل، عملکرد ببیند و بنده اعتقادی به دادن آمار ندارم.

وی با بیان اینکه مردم ما ارزششان بیشتر از این هاست و باید آدم شبانه و روز برای این مردم کار کند. گفت: خطاب من به دولتمردان است مردم  از دست من مسئول خسته و ناامید شدند.

** گیلانی ها امروز سرایدار کسانی شده اند که حتی نمی دانند از کجا آمده اند!

دادستان لاهیجان  با بیان اینکه جلسه مکرر و بدون خروجی ما باعث دلسردی مردمی که سرمایه اصلی نظام هستند شده است افزود: من به عنوان یک گیلانی می گویم ما مردم گیلان خیلی مظلوم هستیم، کجا بودیم به کجا رسیدیم؟ وضعیت گیلان چرا اینطور شده است!

وی با بیان اینکه ما فرزند میرزا کوچک هستیم، ما تا پشت درب های فتح بغداد هم رفته ایم افزود : متاسفانه امروز سرایدر دیگرانی شده ایم که حتی نمی دانیم چه کسی هستند! و از کجا آمده اند!

رحمانی افزود: این اسراییل بلای آسمانی نبود ما خودمان داریم فلسطین می شویم.

** در زمان جنگ رییس جمهور ما لباس سربازی بر تن می کرد، آیا الان هم اینگونه است؟

دادستان لاهیجان با بیان اینکه مردم به گوینده سخن توجه ندارند بلکه نگاه می کنند چه می گوید افزود: مردم از حق دفاع می کنند و بهترین قاضی هستند ولی از تبعیض خسته شدند.

وی بیان اینکه وضعیت فعلی کشور از زمان جنگ تحمیلی هم بدتر است افزود: در زمان هشت ساله دفاع مقدس رییس جمهور ما لباس سربازی بر تن می کرد، ولی آیا الان هم اینگونه است؟

** ما مردم را فقط برای راهپیمایی و انتخابات می خواهیم

دادستان لاهیجان با بیان اینکه ما مردم را فقط برای راهپیمایی و انتخابات می خواهیم و در بقیه ایام به امان خدا رهایشان می کنیم تا هر بلایی سرشان بیاید که این انصاف نیست تصریح کرد: مردم وقتی پیش من می آیند فکر می کنند که قانون فقط برای ضعیف تر هاست که اینگونه نگرش برای جامعه خیلی بد هست.

** امروز هر روستا ۵  بنگاه معاملاتی دارد

رحمانی با بیان اینکه در هر روستا که ورود می کنیم ۵  بنگاه معاملاتی هست افزود: ما داریم املاک خودمان را می فروشیم ما برای شهیدان چه جوابی داریم؟ شهیدان برای  حفظ همین آب و خاک رفتند اما ما ما داریم  آن را آتش می زنیم  و دو دستی به دیگران تقدیم می کنیم.

صفحه اصلی شماره دو

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *