00010 copy

۱۱ پروژه زیرساختی با حضور رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود

به گزارش نبض خبر رضا مسرور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، 11 طرح زیرساختی، تولیدی و خدماتی با میزان سرمایه‌گذاری هزار و 919 میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی با اشاره به اینکه این طرح‌های زیرساختی زمینه اشتغال‌زایی برای 450 نفر را فراهم کرده است ابراز داشت: در این راستا عملیات اجرایی 2 پست اسکله جدید هم با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال از بخش خصوصی نیز آغاز می‌شود.

مسرور افزود: بهره‌برداری و آغاز عملیات تعدادی از این طرح‌ها هم‌زمان با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در گیلان و همچنین به شکل ویدئو کنفرانس و با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی انقلاب مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی، آغاز و تعدادی نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به افتتاح 8 سیلو با ظرفیت 30 هزارتن در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین اشاره کرد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای این 8 سیلو، 350 میلیارد ریال بوده است و همچنین زمینه اشتغال برای 20 نفر در این مکان فراهم شده است.

مسرور با اشاره به سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی بخش خصوصی در 4 طرح گفت: 4 طرح مختلف تولیدی و صنعتی در بخش‌هایی نظیر پوشاک، مزرعه پرورش آبزیان، تولید MDF، تولید آب آشامیدنی و بسته‌بندی و فرآوری دانه خوراکی که با دستور رئیس‌ جمهور بودند نیز با حضور وی به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی با بیان اینکه این 4 طرح تولیدی و صنعتی نیز زمینه اشتغال 80 نفر را فراهم کرده است افزود: 2 مخزن سوخت 14 هزار مترمکعبی که با میزان سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی همراه بوده نیز افتتاح می‌شوند.

وی به ایجاد فرصت شغلی برای 15 نفر جهت بهره‌برداری مخازن سوخت اشاره کرد و گفت: دومین پست اسکله از مجموع چهاربست اسکله‌ای نیز با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریالی بخش خصوصی از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری می‌رسند و در این راستا برای 30 نفر را شغل ایجاد می‌شود.

مسرور با بیان اینکه دو انبار سرپوشیده با ظرفیت 10 هزار متر مربع نیز به بهره‌برداری می‌رسند اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای این دو انبار سرپوشیده، 170 میلیارد ریال بوده است و در این راستا برای 20 نفر نیز فرصت شغلی ایجاد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دو پست دیگر از اسکله‌های مجتمع بندری کاسپین نیز آغاز می‌شود گفت: میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای این دو پست اسکله، هزار میلیارد ریال بوده و برای 60 نفر نیز شغل ایجاد می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار دستگاه مخزن روغن با ظرفیت 14 هزار و 100 مترمکعب نیز در بندرانزلی به بهره‌برداری می‌رسند که میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای این 4 مخزن، 100 میلیارد ریال بوده است همچنین زمینه ایجاد شغل برای 10 نفر را فراهم می‌کند.

مسرور به بهره‌برداری فاز جنوبی مجتمع تجاری برند سنتر که یکی از پروژه‌های تجاری و خدماتی است اشاره کرد و افزود: مساحت این مجتمع تجاری و خدماتی 13 هزار و 700 مترمربع است و با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریالی بخش خصوصی همراه بوده و برای 250 نفر هم شغل ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *