00010 copy

۳+۱۱ گزینه شهرداری رشت را بشناسید!

به گزارش نبض خبر :  با اعلام ردصلاحیت سومین شهردار منتخب رشت توسط وزارت کشور روز دوشنبه ۲۶ فروردین قرار است شورای شهر رشت در مورد انتخاب شهردار جدید تشکیل جلسه دهد تا شاید بالاخره بتواند تایید یک نفر را برای منصب مدیریت ارشد شهرداری توسط وزارت کشور اخذ کند.

آخرین گمانه زنی ها حاکی از آن است که ۱۴ نفر برای پست شهرداری توسط شورانشینان برگزیده شدند که در این میان سه نفر شانس بیشتری برای شهرداری دارند.

بهزاد افشار

مدیر باسابقه و برکنار شده وزارت کشور

بهزاد افشار دانشجوی دکترای سیاستگذاری عمومی(در حال دفاع) و کارشناس ارشد علوم سیاسی است. در سوابق وی مدیرکلی دفتر امور شوراهای شهر و روستای وزارت کشور از سال ۹۳ تا انتهای سال ۹۷، معاونت دفتر امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور از سال ۸۸ تا ۹۳ و ریاست اداره شوراها و شهرداری های وزارت کشور از سال ۸۱ تا ۸۸ به چشم می خورد.

افشار که سالها سابقه حضور در بخش مدیریتی وزارت کشور دارد اسفند ماه گذشته جای خود را در دفتر امور شوراهای شهر و روستای وزارت کشور به محمدرضا صمیمی داد.

ناصر حاج محمدی

شهردار مغضوب!

حاج محمدی در سوابق تحصیلی خود فوق دکترای تخصصی مهندسی محیط زیست و دکترای برنامه ریزی محیط زیست، کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش برنامه ریزی شهری و منطقه ای را در کارنامه خود دارد. وی از سال ۷۵ سوابق مدیریتی خود را با مدیریت دفتر فنی حوزه معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۷ تهران شروع کرد. قائم مقامی و معاونت در شهرداری اهواز(۲ سال و ۱۰ ماه)، شهرداری رامسر(۱۱ ماه)، شهرداری شاهرود(۳٫۵ سال) و شهرداری اسلامشهر(۱ سال) از جمله سوابق وی به عنوان شهردار محسوب می شود. وی از سال ۸۱ تا ۸۵ نیز به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات شهری فعالیت داشت. وی بعد از عزل از شهرداری شاهرود حدود ۸ سال از پست های مدیریتی دور شده است.

سیروس شفقی

فرماندار گیلانی در راه شهرداری!

شفقی کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم است که در سوابق مدیریتی خود فرمانداری آستارا، رشت و کرج را در کارنامه دارد. شفقی از سال ۷۹ تا سال ۸۶ حدود هفت سال به عنوان شهردار تالش فعالیت می کرد. وی سال گذشته زمانی که به عنوان فرماندار کرج و معاون استاندار البرز فعالیت می کرد به عنوان شهردار کرج انتخاب شد که وزارت کشور در ان مقطع اعلام کرد بهتر است در پست حساس فرمانداری باقی بماند.

 

البته یازده گزینه دیگر نیز برای کسب شهرداری مطرح هستند که فعلا شانس زیادی برای این عنوان ندارند

 

سعید آگشته (شهردار فعلی شهر پرند و شهردار سابق لاهیجان و آبیک و الوند قزوین)

جواد تن زاده( استاد دانشگاه مالک سابق سپیدرود و معاون فنی و اجرایی سامان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و معاون مطالعات و تحقیقات سازمان حمل و نقل شهرداری تهران)

فرامرز جمشیدپور (معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت و سرپرست سابق شهردار رشت و شهردار رستم آباد)

رضا ساغری(شهردار اسبق رشت و عضو فعلی هیات مدیره آب منطقه ای گیلان)

رحیم شوقی( معاون عمرانی منطقه آزاد انزلی و مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری گیلان)

حسین طاهری پور( شهردار سابق مناطق مختلف مشهد)

اسدالله طهماسبی(شهردار سابق کیاشهر و مدیرکل تسعه صنعتی منطقه آزاد انزلی)

فرامرز عظیمی (از مدیران سابق امور فرهنگی اجتماعی شهرداری مناطق تهران و مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تهران)

مهران ماندگاری( معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تهران)

بهمن محبوبی( معاون فنی و عمران منطقه ۱ شهرداری تهران)

مهدی میرصالحی((معاون سابق سابق میراث فرهنگی گیلان و رئیس سابق مرکز باستان شناسی گیلان)

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *