00010 copy

۳۴ پروژه عمرانی با ۸ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان اعتبار در خشکبیجار درحال اجراست

دکترمیرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان رشت، صبح امروز درجلسه شورای اداری بخش خشکبیجار که با حضور نمایندگان در سالن کتابخانه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه بخش خشکبیجار نیازمند توجه بیشتر است، اظهار کرد: کل شهرستان رشت به عنوان مرکز استان نیازمند توجه ویژه است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تلاش کنیم تا مسئولیت و رسالتی که برعهده ماست به خوبی انجام دهیم، افزود: مدیران اجرایی استان تلاش کنند باپشتیبانی نمایندگان مجلس از ظرفیت‌های ملی برای توسعه و پیشرفت شهرستان بیشتر بهره مند شوند.

وی گفت: قطعا در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب خدمات و اقدامات شایسته‌ای در بخش‌ها و روستاهای شهرستان طی ادوار گذشته انجام شده است اما تصریح کرد: مطالبات بحق مردم ما نیز زیاد است ولازم است همه باهم در سایه تعامل و هم افزایی و تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات همت کنیم.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: در سال ۹۶، در بخش خشکبیجار ۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۸ میلیارد و ۸۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بهره برداری رسید، در سال ۹۷، ۳۴ پروژه عمرانی در این بخش در حال اجراست که ۸ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان برای انها هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مردم ما متکی به کشاورزی است، لاینینگ، لایروبی، احداث و توسعه آبندان‌ها وهمچنین تقویت برق درمنطقه بسیار مهم است وباید مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد در توسعه راه‌ها و سواحل شهرستان نیزیک ضرورت است .

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *