00010 copy

سهم گیلان از بودجه سال ۹۸ یک هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان است

به گزارش نبض خبر محمدعلی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه‌ای پیش‌بینی شده گیلان برای سال 98 بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان است که دولت معادل هزار و 427 میلیارد تومان آن را برای این استان در سال آینده در نظر گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان عنوان کرد:‌ دولت برای سال 98 در مجموع معادل 13 هزار میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای و 12 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی را برای استان‌های سراسر کشور کنار گذاشته است.

محمدی بودجه‌ای که دولت برای گیلان در سال آینده پیش‌بینی کرده است را برشمرد و تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده دولت بالغ بر 557 میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای را برای استان گیلان در نظر گرفته است.

وی بودجه گیلان از محل منابع تملک و دارایی را حدود 850 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: در مجموع دولت برای سال 98 چیزی حدود هزار و 427 میلیارد تومان بودجه را به استان گیلان اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با ابراز امیدواری از تخصیص کامل منابع بودجه توسط دولت خاطرنشان کرد:‌ به غیر از مبالغ یاد شده بودجه‌های ابلاغی دیگری نیز در طول سال توسط دولت به گیلان تخصیص داده می‌شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *