00010 copy

به مناسبت روز 25 اسفندماه سالروز شهادت سردار مهدی باکری و روز شهردار،پرسنل خدوم شهرداری منطقه یک طی مراسمی از مهندس عطایی تقدیر به عمل آوردند

به مناسبت روز 25 اسفندماه سالروز شهادت سردار مهدی باکری و روز شهردار،پرسنل خدوم شهرداری منطقه یک طی مراسمی از مهندس عطایی تقدیر به عمل آوردند

به مناسبت فرا رسيدن 25 اسفند ماه مصوب شده به عنوان روز شهردار،پرسنل شهرداري با حضور جمعی از معاونین و مدیران شهرداری منطقه یک ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام؛ مهدی باکری، از زحمات و تلاش های مهندس عطایی قدردانی نمودند

در اين نشست مهندس رادمهر معاونت مالی شهرداری منطقه یک به نمایندگی از پرسنل وکارکنان شهرداری منطقه یک گفت : از زمان آمدن مهندس عطایی همدلي و پشتكار بين مجموعه شهرداري بسيار اميد بخش مي باشد كه انشاء الله در سال جديد شاهد توفيقات روز افزون باشيم.

وی ادامه داد : به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار مهدی باکری ( روز شهردار ) ضمن دعوت از مدیر شهرداری منطقه یک در این جلسه، خواستیم از زحمات اخیر ایشان در اجرای پروژه ها و رسیدگی به امورات شهروندان عزیز قدردانی نمائیم.

مدیر شهرداری منطقه یک دراین دیداربه بیان ارزش های فرهنگ قدردانی و تشکر پرداخت و گفت: این که امروز در شهرداری منطقه یک شاهد اینگونه حرکت های ارزشی از سوی همکاران عزیزمان هستیم نشانگر حاکم شدن روحیه پاسداشت و ارزشگزاری به همدیگر است.

مهندس عطایی موفقیت شهرداری را مرهون تلاشهای تمامی پرسنل بیان نمود و گفت باید به فکر توسعه هر چه بیشتر شهر باشیم ،از تمام پرسنل شهرداری می خواهم با تلاشی بیش از پیش به خدمات ارزشمند خود ادامه دهند
وی ضمن تشكر از پرسنل شهرداری منطقه یک اظهار داشت: شعار ما در ابتداي كار توكل به خدا و همدلي مجموعه شهرداري و شورا بوده است كه انشاء الله با اين توكل هم جلو ميرويم.

وي شهروندان را شايسته بهترين ها دانست و گفت: نامگذاري اينروز به نام شهرداران وظيفه مارا سنگين تر ميكند و بايد بكوشيم با الگو برداري از شهدايي همچون مهدي باكري در جهت عمران و آباداني کشور عزیزمان از هيچ تلاشي فرو گذار نباشيم.

در ادامه مهندس قنبری و مهندس رادمهر به نمایندگی از طرف کلیه همکاران با اهداء لوح روز شهردار را به مدیر پرتلاش منطقه یک تبریک گفته و موفقیت و سربلندی ایشان را از خداوند منان مسئلت نمودند.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *